شارژایرانسل بانک تجارت
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

تنظیمات کنترلی شارژایرانسل بانک تجارت گوش
ما از این گوشی کارهای سنگین کشیدیم (به مدت 30 دقیقه بازی HD بر روی ان انجام دادیم، در ادامه از 3G برای مرور اینترنت استفاده کردیم و بعد از آن در حدود 15 دقیقه دوربین را روشن گذاشته و با آن کار کردیم) مناطقی که در شکل زیر برای شما مشخص کردیم بسیار داغ شدند و اگر به این منطقه‌ها دست می‌زدیم گرمای بسیار زیادی را حس می‌کردیم، اما این داغ شدن مانع این نشد که به راحتی گوشی را در دست خود نگه داریم، زیرا این داغ شدن به شارژایرانسل بانک تجارت علت پلاستیکی بودن جنس گوشی به دیگر قسمت‌ها که دستان ما در آن قسمت گوشی بودند سرایت نمی‌کرد.
آخرین عضو خانواده گلکسی اس‌های سامسونگ با سیستم‌عامل اندروید، نسخه 4.2.2 (آب‌نبات ژله‌ای) عرضه می‌شود که آخرین نسخه عرضه شده سیستم‌عامل‌های گوگل در حال شارژایرانسل بانک تجارت حاضر است و ویژگی‌های جدیدی برای تاچ‌ویز دارد. گلکسی اس 4 امکانات هر دو عالم را به هم ادغام کرده است و ویژگی‌های جالبی زیر بدنه خود نهفته دارد. به طوری که شاید یک یا دو روز زمان نیاز داشته باشید تا همه امکانات آن را دوره کنید.
میزان خلوصی رنگ‌های این صفحه نمایش شارژایرانسل بانک تجارت نیز یک سر و گردن بالاتر از دیگر نمایشگرهای ال‌سی‌دی گوشی‌های موبایل است. به طوری که حتی تصاویر تار را نیز بسیار شفاف و زنده نشان می‌دهد.
گوشی به یک پردازنده شارژایرانسل بانک تجارت 8 هسته‌ای مجهز است، 4 هسته این پردازنده از نوع Cortex-A15 با سرعت 1.6 گیگاهرتز و 4 هسته دیگر Cortex-A7 با سرعت 1.2 گیگاهرتز است.
ا جابه‌جا کردن قاب باتری گوشی، جایگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی، باتری ارتقا یافته 2600 میلی‌آمپر ساعت و شیار کارت حافظه میکرو اس‌ی دیده می‌شوند. حافظه داخلی گوشی را می‌توان با کارت حافظه خارجی ارتقا داد. تنها ایراد در اینجا این است که برای تعویض سیم کارت حتما باید شارژایرانسل بانک تجارت گوشی را خاموش و باتری را خارج کنید.
یکی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌های سامسونگ گلکسی اس 4، صفحه نمایش 5 اینچ سوپر AMOLED با رزولوشن 1080p است. این نمایشگر ماتریکس PenTile و تراکم تصویر 441 پیکسل در هر اینچ دارد همانطور که در خبرها هم گفتیم چیدمان پیکسل ها در اینجا به صورت الماسی است که به بالا بردن کیفیت شارژایرانسل بانک تجارت صفحه نمایش کمک کرده است. نمی‌توان با چشم غیر مسلح هیچ گونه ایراد و اشکالی به پیکسل‌های تصویر گرفت.
با فشردن دکمه بازگشت و نگه داشتن آن می‌توانید آن کشوی مخصوص سامسونگ را که برای استفاده همزمان از شارژایرانسل بانک تجارت چند برنامه استفاده می‌شود را فعال کنید، ظاهر این کشو تغییر کرده و نسبت به گلکسی اس 3 و نوت 2 زیباتر شده است
رمگوشی 2 گیگابایت و حافظه داخلی گوشی 16 گیگابایت است، همانطور که پیش از این گفتیم تنها 9 گیگابایت از این حافظه در دسترس کاربر است. ما از این حافظه کم بسیار شارژایرانسل بانک تجارت ناراضی هستیم و این حافظه کم برای ما ازار دهنده بود.
صفحه شارژایرانسل بانک تجارت نمایش سوپر امولد 1080p
این پردازنده به تمامی فرامین شما به خوبی پاسخ خواهد داد و لازم شارژایرانسل بانک تجارت نیست که در مورد هیچ چیزی در اینجا نگران باشید.
TouchWiz شارژایرانسل بانک تجارت
به لطف انعکاس بسیار پایین نور، صفحه نمایش در محیط‌های پرنور و فضای بیرون از خانه خوانایی خوبی دارد اما شارژایرانسل بانک تجارت در مورد خوانایی در محیط باز ما از این صفحه نمایش انتظار بیشتری داشتیم.
به تازگی شایعاتی مبنی بر اینکه گوشی گلکسی اس 4 بسیار زیاد داغ می‌کند منتشر شده است، اجازه شارژایرانسل بانک تجارت بدهید نظر خود را در مورد داغ کردن گوشی اینطور بیان کنیم، امروزه تمام گوشی‌های هوشمند به علت کاؤایی بالا و استفاده از چند هسته در هر صورت داغ خواهند کرد اما اینکه کجای گوشی داغ می‌شود مسئله مهمی است.
پردازنده و حافظه شارژایرانسل بانک تجارت داخلی
آیا گوشی خیلی شارژایرانسل بانک تجارت داغ می‌شود؟
همه این حرف‌ها را زدیم تا بگوییم همه نکات منفی نمایشگر سوپر آمولد گوشی Galaxy S4 برطرف شده است و کیفیت تصویر آن با صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند شارژایرانسل بانک تجارت موجود در بازار قابل مقایسه نیست. کنتراست و زاویه دید این نمایشگر بسیار عالی است و همه تصاویر بدون توجه به زاویه دید، خوب و بی اشکال دیده می‌شوند.
اول از همه باید بگوییم که این رابط کاربری بسیار خسته کننده شده و سامسونگ باید فکری به تغییر شارژایرانسل بانک تجارت طراحی آن نماید.





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 خرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: